2011. október 25., kedd

Barna bőr kabát-teljesen új 42 méret - Jelenlegi ára: 4 000 Ft


Barna bőr kabát-új.
Megtetszett, megvettem, de valahogy sosem hordtam.
Egyszer sem használtam, teljesen új-lsd a fotókat.
kérdezz bátran, kérésre lemérem.
42es méret, belső zsebbel-átmeneti kabi-bélelt-steppelt, de nem az az igazán vastag, átmeneti kabátnak hordanám..
Bőr jelzés benne van!
Az ár töredéke amiért én vettem..
Nézz be hozzám több kabátom is van.
kérdezz bátran, kérésre lemérem.
Súlya miatt csak csomagként  megy el!
Nézz be hozzám nagyon sok mindent teszek fel, sok ruhát jó áron-ha több minden megtetszik , nyugodtan kérdezz, alku képes vagyok sok mindenben..
Táskák, Ruhák-kismama is.., játékok,
ékszerek, -ingák, -szemüveg láncok, bio termékek, táplálék kiegészítők, kiegészítők és még sok érdekes dolog..
Nézz be, megéri: )
1000ft alatt nem tudok személyes talit megoldani, e felett Csepelen vagy a Fehérvári úton , esetenként a Boráros téren az általam megadott helyen és időben, kérlek ezt vedd figyelembe és előtt e inkább kérdezz. Köszi: )
Pontos postát csomagolás után tudok mondani.



Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-31 01:50
. Barna bőr kabát-teljesen új 42 méret - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése